2011-03-28

[音樂] Stars - Calendar Girl (Typography)




日復一日,年復一年

誰來拯救你?

還是數著日子;數著接近結束的倒數。。。。。





If I am lost for a day; try and find me
假如有天我迷失了 試著找到我
But if I don't come back, then I won't look behind me
但是假如我不再回來 我也就不會往後看
All of the things that I thought were so easy
我天真的以為每件事情都這麼簡單
Just got harder and harder each day
但是隨著每一天越來越沒交集而艱難
December is the darkest and June is the light
我生日的十二月是最黑暗的 和你相遇的六月是充滿希望的
but this empty bedroom won't make anything right
但是這空蕩蕩的房間通通都不對
While out on the landing
當飛機降落時
a friend I forgot to send home Who waits up for me all through the night
我會忘記送等著我而一整夜不睡的妳回家

"Calendar girl whos in love with the world Stay alive"
戀愛的月曆女孩 在這世界獨自活著
"Calendar Girl whos in love with the world Stay alive"
戀愛的月曆女孩 在這世界獨自活著

I dreamed I was dying; as I so often do
我想像我死去 就像我常做的那樣
And when I awoke I was sure it was true
當我醒來 我確定我真的死去
I ran to the window; threw my head to the sky
我跑向窗口 把我的腦袋拋向天空
And said whoever is up there,please don't let me die
對著不管是誰也好說著 請別讓我死去
But I can't live forever,I can't always breath
但是我沒辦法永遠活著 永遠呼吸
One day I'll be sand on a beach by a sea
有天我會如同被海水沖積的沙子
The pages keep turning, I'll mark off each day with a cross
我們的故事每一頁繼續翻著 我會用符號把每一天記下來
And I'll laugh about all that we've lost
我會對著我們失去的那些微笑

"Calendar Girl who is lost to the world Stay Alive"
迷失的月曆女孩 在這世界獨自活著
"Calendar Girl who is lost to the world Stay Alive"
迷失的月曆女孩 在這世界獨自活著

January,February,March,April,May I'm alive
一月二月三月四月五月 我活著
June,July,August,September,October I'm alive
六月七月八月九月十月 我還活著
November,December,yah all through the winter, I'm alive
十一月十二月,恩...一直過了這個冬天 我仍活著
I'm alive
我會繼續活著








沒有留言:

張貼留言